Skip to content
- Śrubokrętem krzyżakowym odkręć śrubę od dołu.
- Odkręć śrubę z prawej strony kierownicy.
- Odkręć śrubę z lewej strony kierownicy.
- Ściągnij górną osłonę licznika.
- Ściągnij dolną osłonę kolumny kierownicy.
- Odkręć śruby zrywalne, uderzając płaskim śrubokrętem.
- Wersja, gdy klucz już nie przekręca stacyjki
- W miejsce po śrubie zrywalnej umieścić śrubokręt – torx T10.
- Wybić trzpień blokujący od dołu do góry, aż trzpień wyskoczy całkowicie z obudowy.
- Wyjąć stacyjkę.
- Wersja, gdy kluczyk jeszcze przekręca stacyjkę
- Klucz należy włożyć do stacyjki i przekręcić w pierwszą pozycję.
- Od góry śrubokrętem wcisnąć trzpień blokujący i wysunąć stacyjkę.
- Wypiąć kostkę zasilającą oraz kostkę z immobilizera.