Skip to content
- Wysuń kierownicę (8-14 s).
- Odkręć z dołu 2 śruby śrubokrętem torx (14-30 s).
- Delikatnie ściągnij górną i dolną osłonę kolumny kierownicy (30-36 s).
- Odkręć śruby zrywalne, uderzając płaskim śrubokrętem (36-55 s).
- Wersja, gdy kluczyk jeszcze przekręca stacyjkę (55-1.08 s):
- Klucz należy włożyć do stacyjki i przekręcić w pierwszą pozycję.
- Od góry wciśnij trzpień blokujący i wysuń stacyjkę.
- Wersja, gdy klucz już nie przekręca stacyjki (1.08-1.34 s):
- Wybij trzpień blokujący od dołu do góry, aż trzpień wyskoczy całkowicie z obudowy.
- Wypnij wtyczkę kostki zapłonowej (1.34-1.42 s).
- Odepnij 2 zaczepy cewki immobilizera ze stacyjki i ściągnij ją (1.42 s – do końca).